Bondi beach;)

Då har man spanat in bondi. Som de flesta säger inte jätte imponerad och lifeguards finns det gott om på alla stränder;) desto mer fantastiskt var promenaden på en och en halvtimme ut med kustlinjen och alla stränder mellan bondi och Coogee!! Amazing!! Halvvägs stannade vi för en fruktsmoothie som på något magiskt sätt John betalade för fat vi alla fyra satt ner hela tiden... Tycke iallfall jag, S och N.

Efter lite sol för Sara och matlagning för mig tog vi bussen tillbaka till Bondi Junction för liiiiiite shopping inför morgondagen. Lycka när Sara hittar de perfekta smyckena och jag hittar ett par pumps (enda paret kvar och min storlek!) för 5 dollar!!! De kallar jag rea:)

Nu laddar vi inför nyårsafton imorgon, Bring it on!!!!!

Puss och kram från oss

Ps vi älskar lägga ut bilder från stranden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0