Cairns -regnskogen

Återigen hade Sara hittat ett spot on motel. Bara 5-10 min från centrum och lagunen i Cairns. Blev en härlig slappe dag! Välbehövlig efter uluru äventyret;) Här hände dig sig också att jag sa det kändes lite svalt, men det är klart 'bara' 35 grader. Hmmm kan nog inte påstå att jag inte kan 'hantera' värme längre;) vi åt yummy sushi och badade i lagunen (stor allmän pool, då det kan finnas krokodiler i havet!)

Nästkommande dag packade vi väskorna, checkade ut och skulle ta en 'liten' promenad till campervan uthyraren. Slutade med längre än en timmes promenad i ett inte så skönt klimat mitt på dagen. haha vi var genomblöta när vi kom fram! Allt gick smidigt så ut körde vi i vårt nya hem:)

Fortsättning följer......

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0